Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, December 17, 2005

Mabel en Bea

De aanwezigheid van Mabel bij gesprekken met Koningin Beatrix
door Keesje Maduraatje

Zo waarschijnlijk hangt het jullie al lang de keel uit als ik elke keer als Anja Meulenbelt met haar haatzaaiende Stichting Kifaia weer een scheet laat, ik weer vertel hoe erg ze is en en hoe ondemocratisch. Daarom heb ik eenzijdig een bestand afgekondigd. Tot 9 Januari ga ik naar het Vaderland (in die Heimat) en gedurende die tijd schrijf ik niets over Gaza, NCCR, Kifaia en Meulenbelt. (Elke keer als ik deze woorden schrijf wordt mijn level in Google verhoogd kijk maar als ik schrijf "NCCR Kifaia". Dan sta ik bovenaan)

Het weblog van de geachte afgevaardigde Meulenbelt bevat steeds interessantere gegevens onder andere over het koningshuis. Niet alleen wordt in de kerk van de Koningin (Kloosterkerk) geld ingezameld voor de terreurstichting Kifaia, er is nog iets anders.

Afgelopen vrijdag 16 december was er een ontvangst voor parlementariërs op het Paleis. De Koningin sprak met alle Eerste- en Tweede Kamerleden die gekomen waren. Mabel Wisse Smit was ook aanwezig en praatte onder andere met Harry van Bommel van de SP. De vraag is even in welke functie Mabel aanwezig was. Als gezelschapsdame van de Konining? en waarom durfde geen SP of Groen-Links lid dit te vragen?

3 comments:

Steady Freddy said...

Is heel simpel, ze is de oren en ogen van George Soros, die van het democratie verspreiden omwille van de investeringen... ga die zijn gangen eens uitspitten Keesje?

keesjemaduraatje said...

ik vroeg me ook al af waarom Harry van Bommel van de SP zo intensief met Mabel had gepraat bij de laatste ontmoeting met de Koningin

alf said...

Misschien was het harry van Bommel ter ore gekomen dat Mabel Wisse Smit zich met Mohamed Sacirbey regelmatig vermaakte in de roemruchte sex club "Le Trapeze" in Manhattan (17 E. 27th Street). Een uitspanning die overigens eerder door Sacirbey en zijn officiele vrouw veelvuldig bezocht werd.
Harry wilde ook! Hij heeft een reputatie.
Maar Harry zou zich toch ook moeten realiseren dat Mabel een rat van de laagste soort is, een wezen dat parasiteert , bestaat , overleeft, en vochtig wordt , van de macht en roem van anderen.
Nummer 3 van een partij met een schamel aantal zetels in de Kamer. Dat is voor Mabel fysiek echt niet interessant.