Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, March 11, 2006

Succes bij Anja

Het gezellige SP-weblog van Anja "haatzaaier"Meulenbelt
door KeesjeMaduraatje

het is me eindelijk weer eens gelukt een bericht gepost te krijgen op het gezellige onderonsjes weblog van Anja haatzaaier Meulenbelt. Dat komt zo: ik was tot vannacht nog in India en kon daar met het IP adres van het hotel weer eens een hele nieuwe frisse start maken. Een onbekend en buitenlands IP nummer, wat wil je nog meer. Ik weet dat Anja geilt op buitenlandse aandacht, vrouwen en allochtonen, dus ik noemde mezelf Leela Chatterjee en schreef een bericht in het engels. Deze vier trucs werkten eindelijk. Je moet er wel iets voor doen om het cordon van ja-knikkers, wannabe-muslims en "weg-met-ons-activisten"te doorbreken.

Ik spreek mijn verbazing er over uit dat Anja haatzaaier Meulenbelt wel op een Iraanse vrouwenbijeenkomst spreekt en daar voor vrouwenrechten pleit, maar tegelijkertijd beweerd dat de sharia helemaal zo gek nog niet is. Dat klopt ergens dus niet. Als je voor vrouwenrechten bent, kan je alleen maar tegen de Islam en tegen de daarbij behorende Sharia en tegen de Iraanse diktatuur zijn.

Anja reageerde natuurlijk op een typische linkse manier, nemalijk dat ik het niet begrepen had.

Dus vandaar mijn oproep aan alle vrij democratische krachten die dit weblog heus ook wel rijk is: schrij nog eens een berichtje op haar weblog en doe het onder de naam van een allochtone lesbische vrouw. Laat ons hier in de commentaren weten of het gelukt is.

3 comments:

AVe said...

Geweldige actie keesje!

Steady Freddy said...

Wat houdt de sharia invoeren eigenlijk in?

http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=nd_zoekresultaten&id=68951

cugel said...

ook ik kwam hier maanden later nog even langs. goed werk!