Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, September 30, 2006

Fatma Koser Kaya weet het niet

Door Keesjemaduraatje
waarom doet iedereen opeens zo gestoord? Als iemand mij zou vragen of Nederland oorlogsmisdaden heeft begaan tijdens de Politionele Acties, dan mag ik toch ook niet zeggen van dat me dat niet interesseert? Dan verwacht men van mij ook een duidelijk antwoord. Maar de geachte afgevaardigde van D66 Fatma Koser Kaya houdt zich op de vlakte:
bron Nederlands Dagblad:

"Zittende Kamerleden van Turkse afkomst houden zich op de vlakte over hun persoonlijke mening over de gebeurtenissen van 1915 en de jaren daarna. ,,Waarom zou ik iets moeten vinden van iets dat honderd jaar geleden is gebeurd in een land waar ik toevallig ooit ben geboren?'' aldus D66-Kamerlid Fatma Koser Kaya."

No comments: