Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, August 12, 2007

Ja, daar ben ik weer

door Keesjemaduraatje
Ja, hoor. Ik ben er weer. Weliswaar zojuist in één ruk en binnen 10 uur teruggereden vanuit Zuid-Frankrijk, dus nog een beetje moe. Maar ik kan ook niet effe weg enzo, want meteen alweer een rel over de Koran en over Jami. Bovendien is de demonstratie op 11 september a.s. verboden door de burgemeester van Brussel. Op al deze dingen ga ik nog uitgebreider reageren,maar alvast even uit de losse pols:
- Je moet geen boeken verbieden (was dat kort genoeg?)
- Ik wilde toch al niet naar de demonstratie in Brussel gaan, omdat de doelstelling te vaag was.
- Ik heb altijd al lid willen zijn van een comitee ter ondersteuning van ex-Moslims, op voorwaarde dat zij lid worden van mijn club ter ondersteuning van ex-Gereformeerden, hoewel dat niet hetzelfde is, want ik wordt niet bedreigd.

Verder was ik nog bij het huis van de Grote Volksschrijver Gerard Reve en dat was ook heel mooi en sereen enzo. Dus ik ben weer volgetankt voor een geheel jaar strijd tegen alles wat vies en voos is. Kom maar op!!

No comments: