Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, September 21, 2007

Anja verkoopt oude huis

Door Keesjemaduraatje,

ik vertel het maar even, omdat jullie misschien niet elke dag het weblog van de Senator van Haat en Terreur checken. Op het weblog staat dat Anja haar oude huis in de Jordaan aan het verkopen is en dan komt een hele interessante zin:

"...Ik moet straks de koopacte tekenen om mijn oude huisje kwijt te raken, nu ik ben verhuisd naar huur, in een woning voor leerling bejaarden en met zonder trappen omdat mijn man niet op trappen is vanwege een been, en nu moet ik in mijn papieren zoeken naar oude actes en brandverzekeringen en dingen met onbezoldigd, ontroerend, geschat, onbemeterd, ook met water enzo. Normale mensen hebben dat natuurlijk in overzichtelijke mapjes en die kennen de WOZwaarde en de OZBE natuurlijk uit hun hoofd en die houden de gecombineerde aanslag en kennisgeving waardebeschikkingen niet net als andere blonde vrouwen naast hun man die aan het stuur zit de kaart ondersteboven houden ondersteboven - uit deze zin kom ik ook niet meer. Ik kwam wel de inentingsbewijzen van de poezen weer tegen. Die neem ik voor alle zekerheid ook maar mee naar de notaris.

Dus ze is wel degelijk van plan haar man hierheen te halen en ze heeft ook nog op graond van de handicap van haar man een huis kunnen huren. Twee vliegen in één klap. wat wil je nog meer, een kind kan de was doen.
Intussen is er op het weblog van de Senator, opvallend weinig nieuws uit de Gazastrook. Vermoedelijk is de situatie zo verschrikkelijk, dat er maar niet over geschreven wordt. de laatste keer bleef Anja maar een paar dagen en werd er beschreven hoe Hamas aanhangers een huis van Fatah leden beschoten.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

1 comment:

willemzwijgtnietmeer said...

"...omdat mijn man niet op trappen is vanwege een been...".

Dat iemand die er zulke zinnen uitkrijgt in de Eerste Kamer zit zegt genoeg over de politieke staat van ons land.