Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, May 07, 2008

Ongezonde fixatie

Door Keesjemaduraatje
Over ongezonde fixatie gesproken. Er is nog een dode in het jeugdcultuurmilieu, die niet ongenoemd mag blijven. Kerwin Duinmeijer. Volgens mijn broer, die in die tijd het milieu verkeerde, was het geen Nieuws_473_2racistische moord. Volgens Natasha Gerson was het zinloos geweld. Ik zelf heb reeds 1984, in het beruchte anarchistische blad ASSW, beweerd dat de moord door een gestoorde persoonlijkheid gepleegd is. Dat werd ons allemaal helemaal niet in dank afgenomen. Maar we zijn er overheen gekomen.

Vanavond om 22.00 uur Nederland 3 komt eindelijk de dader zelf aan het woord.

 
De links naar de genoemde artikelen zet ik er zodadelijk op. Maar ik wilde de geachte lezers van dit politiek volkomen incorrecte en gestoorde weblog alvast even waarschuwen voor de uitzending.
Tot zodadelijk.

3 comments:

keesjemaduraatje said...

helaas, het was weer een vrij onduidelijke documentaire.
Dat Nico B. een tijd voor de Centrumdemocraten actief is geweest, is ook niet bepaald positief voor zijn image.

Steady Freddy said...

Over ongezonde fixatie gesproken. Sinds wannneer zegt jou broer, ik dus, dat de moord op Kerwin Duinmeijer geen racistische moord was? die Ik heb in die tijd korte tijd in dat milieu verkeerd, klopt. Ik heb zelfs ook Nico B. ontmoet, 1x meen ik. Geen echt slimme jongen zo bleek ook gister weer. Zijn ontkenning van z'n extreem rechtse sympathieën kloppen geheel niet. Na zijn dodelijke daad hebben enkele van zijn vrienden afstand genomen van hem en het extreem rechtse gedachtengoed ( in een artikel van de Nieuwe Revu) maar de vriend van Nico die hierin die in dit artikel het meest aan het woord kwam vermoorde wel enkele jaren hierna een moord op het station van Hilversum op een jngen die er enkel alleen als een hippie uitzag. Je weet wel, te lang haar!

Nico B. was een rascist voordat hij de moord op Duinmeijer pleegde. Ik heb die moord altijd als een rascistische daad gezien, sorry Keesje.

SF

Natasha said...

O ja, een andere uit dat groepje was Dikke Dennis, waar Nico ook de aangehaalde correspondentie over bruinen zwarten en gelen mee voerde. Zien we Dikke Dennis nu niet in Hans Andersspotjes? Als knuffelfreak van Peter Pan Speedrock en de Campingzendert? Draagt iemand hem zijn centrumpartijverleden na? En die was veeeeeel ouder destijds. Taxichauffeur zelf. Tis allemaal nogal betrekkelijk he.