Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, July 02, 2008

Heel Normale Dingen

Door Keesjemaduraatje
Ja, wat zal ik zeggen. Ik zie net dat ik al een tijdje niets geschreven heb. Ik weet het dus. Jullie zitten te wachten, tot ik weer eens iets schrijf.
Ik ben heel erg druk met het naar Amsterdam rijden en dan weer terug. Steeds 2,5 uur in de file heen en dan weer 2,5 uur terug. Nu begin ik ook al te zeuren. Tegenwoordig ben ik "Service Creator", dus vraag me niet wat of dat ik daar doe.

Afgelopen weekend heb ik de bekende GeenStijl-reaguurder en HetVrijeVolk-auteur BotteHond ontmoet. Blijkt ook al weer een gewone hardwerkende man te zijn. Met zijn hart op de juiste plaats. Helemaal niet de rechts-populistische en ongenuanceerde woesteling die je zou verwachten. Waarvan acte.

Daarna een uitnodiging gehad om op de opening van de tentoonstelling van Gregorius Nekschot te komen. Dus dat is ook weer leuk.

Verder wordt er binnenkort een bijeenkomst gehouden van de Bond van de Krenterige Belastingbetaler. Daar ga ik dan naar toe.

Allemaal ontwikkelingen die mij bezighouden en die mij hoopvol stemmen. Het gaat fout in Nederland, maar er zijn ook weer veel mensen die dat merken en er tegen ten strijde trekken.

Ik ben er wel achter gekomen, dat de anti-islam beweging in Nederland een hele individualistische beweging is. Samenwerken blijkt moeilijk te zijn. Iedereen binnen "populistisch rechts" blijkt zichzelf op de eerste plaats te stellen. Dus dat heeft ook weer voor- en nadelen. Het is geen beweging die je snel in discrediet kan brengen, maar het is ook zo dat als het 's ochtends aan je deur belt, dat je dan verdomd alleen in een cel zit. Niemand die aan je denkt of die je bijstaat. De eerste 1,5 dagen dan. Tot er iemand opeens denkt: "Waar is die Maduraatje eigenlijk?"

Dus daar moet wel iets aan gebeuren.

 

No comments: