Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, July 09, 2008

Karl Marx in Brussel

Door Keesjemaduraatje
Één van mijn ontzettend sterke kanten is, dat ik overal, in elke situatie, het gesprek op "Karl Marx" kan brengen.
Marx_in_brussel_3

Op dit moment zit ik in Brussel op cursus, om te leren hoe ik projecten met India beter kan vormgeven en tot een goed einde brengen. Daar heb ik kennis gemaakt met een Vietnamese collega die in Duitsland woont. Het avondprogramma bestond uit een wandeling door de stad Brussel, met drinken en eten. De gids blijft op een gegeven moment staan bij een gebouw dat in de steigers staat. "Do you know, who was visting this cafe, together with his friend Friedrich Engels" vroeg hij de aanwezige projectleiders.

"I don't want to know, because he did my country a lot of harm", zei de Duitse Vietnamees.

No comments: