Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, September 23, 2008

Wie steunt Rita?

Door Keesjemaduraatje
Vanavond komt het op Netwerk, want dit programma heeft de hand weten te leggen op de ledenadministratie van Rita Verdonk. Nu blijkt dat allerlei beroemde Nederlanders, waaronder John de Mol. Harry Mens en Sylvia Toth, Trots op Nederland, de partij van Rita, hebben gesteund.

Rita_2Daarom zal ik het nu maar vertellen, want je weet nooit wat ze allemaal nog meer gaan onthullen. Ook Keesjemaduraatje heeft geld gedoneerd aan Rita Verdonk. Als reactie daarop kreeg ik een uitnodiging om een feestje op haar boot te komen vieren. Maar dan moest ik nog een keer 75 Euro betalen. Dus dat zag ik niet zitten. Bovendien werd mijn vrouw zo kwaad, dat ze de uitnodiging verscheurde.

Mijn vrouw is namelijk in Duitsland aanhanger van de SPD en in Nederland is ze partijloos. Femke vindt ze niets en van Wouter wil ze ook niets hebben. Waar blijf je dan?

Op dit moment weet ik niet zo goed waar Rita nu staat. 

1 comment:

James said...

Waar Rita staat? Ik weet in ieder geval dat het een totaal overgewaardeerde gebakken lucht-verkoopster is. Zeg maar de rechtse variant op Alexander Pechtold of Barack Obama. Gelukkig is er op rechts ook nog iemand die wel inhoud heeft: Geert Wilders (al gebruikt hij wat te vaak one-liners).