Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Monday, October 13, 2008

Moslimfeministe noemt Keesjemaduraatje

Norak Dat is ook wel leuk, dat het PvdA Statenlid Nora Kasrioui op haar website een link naar Keesjemaduraatje zet! Dat kwam namelijk zo. Ik was in juni op een bijeenkomst over moslimfeminisme in de bibliotheek van Breda en ik was van plan een hele negatieve berichtgeving te produceren, want feminisme en islam gaan natuurlijk nooit en nimmer samen. Maar ik vond die Nora Kasrioui zo'n leuke vrouw en ze presenteerde het zo leuk en ze is zo enthousiast en ze leek zo op Professor Marli Huijer. Dus toen heb ik een heel genuanceerd bericht geschreven waarin ik Ceylan Pektas Weber en Famile Arslan bekritiseerde, vanwege hun fundamentalistische moslim uitspraken en Nora vergeleek ik met Ayaan Hirsi Ali. Dat is voor mij een compliment. En nu wordt ik ook weer genoemd, dus het is allemaal ergens goed voor geweest.

No comments: