Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, March 12, 2009

Weduwe van Manfred de zeezeiler zoekt contact

Geachte Keesjemaduraatje,

Ik ben mevrouw Josie Gomez uit Cheboksary Rusland. Ik was getrouwd met Manfred een doorgewinterde zeiler met zeeschepen wordt jaar voordat hij stierf in 2002.

We waren elf jaar van het huwelijk geen nakomelingen. Hij overleed na een korte ziekte. Tijdens zijn val heeft besloten niet opnieuw te trouwen of een kind buiten mijn echtelijke woning.

Scam Toen mijn overleden man leeft, hij sume drie miljoen achthonderdvijftigduizend Verenigde Staten dollar in een investment banking International.

Mijn dokter zei me dat is niet het dichtst bij de laatste 3 maanden als gevolg van een herhaling van de tumor, die in remissie hirtheto. Zodra bekend is mijn conditie besloten om deze middelen op een beter leven benadeeld. Wees eerlijk en betrouwbaar, die zal profiteren van de verschillende fondsen, in overeenstemming met mijn instructies. Ik wil dat die investeringen die worden gebruikt bij de financiering van religieuze organisaties, weeshuizen en minder bevoorrechte en de bevordering van het Woord van God.
Ik nam deze beslissingen, omdat ik niet over een kind dat dit geld zal erven en mijn echtgenoot familieleden verspilling en niet willen dat onze hard verdiende geld wordt misbruikt.

Zodra wij het antwoord dat ik geef u mijn Contact opnemen met een advocaat hier in Londen heeft alle documenten die aan dit depot en zal ook helpen als u in de oorspronkelijke begunstigde van dit fonds, als ik het mag niet zo zijn dat mijn functies.

Ik wil dat je altijd bidden voor mij, elke vertraging in de reactie geeft me kamer in sourcing voor een andere persoon voor hetzelfde doel.

Bedankt Hoogachtend, Mevr. Josie Gomez

English > Dutch swapTranslate

1 comment:

Jaan Krats said...

Vreemd verhaal.
Cheboksary is het centrum in Rusland van de Russian-bridescam.
Dit soort scam gebeurt op verschillende manieren zoals in Lugansk in Oekraine waar een "agency" je laat betalen voor vertaling en correspondentie met een van hun zgn. vrouwelijke leden.
In Rusland ligt er een scam-centrum in Midden Rusland met voornaamste steden Yoshkar-Ola en Cheboksary.
Het schijnt dat veelal (mannelijke) studenten Engels van de universiteit de lokale mafia helpen bij dit soort scam. Er worden profielen op internet geplaatst van vaak modellen (Georgina Verbaan wordt daar o.a. gebruikt om mee te scammen). De opgegeven namen bestaan wel maar horen dikwijls niet bij de getoonde vrouwen. De clou is om mannen wijs te maken dat de betreffende schoonheid voor je valt en je wil komen bezoeken. Daarvoor kan ze dan "goedkoop" een ticket kopen. stuur je het geld dan sta voor voor niks op het vliegveld te wachten, want er komt niemand.
Dikwijls wordt hun oma of zo ziek en kunnen ze het ziekenhuis noet betalen of worden ze zgn.beroofd van het gestuurde geld, dat je voor het ticket gestuurd hebt, kortom allemaal oplichterij.
Het gestuurde geld via Western Union kan overal opgehaald worden door iemand met de opgegeven naam, maar dat is noet degene die je denkt te kennen. Zo zijn er vele soorten brides-scam in Rusland, ik persoonlijk denk dat het merendeel vamn de jongere dames scam en golddigging is (uitgevoerd door anderen of hunzelf).
De scam aan Keesje Maduraatje is een soort Nigeriaanse scam een 419 scam maar uitgevoerd door iemand die zegt uit Cheboksary te komen. Heel vreemd als ze daar nu ook overgaan op het type Nigeriaanse scam.
Als het te mooi is om waar te zijn, dan: IS HET NIET WAAR!!!