Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, June 30, 2009

even moeilijk reageren hier hoor

Door Keesjemaduraatje
Ik heb vele vijanden en er zijn zelfs mensen die mij helemaal niet mogen. Dat is niet erg, als ze het maar niet op mijn weblog komen vertellen.
Eerst was er een man uit Nijmegen die mij voortdurend als fascist uitschold enzo. En nou komt er een vogel bij die me steeds voor zionazi uitmaakt. Dat zijn allemaal extreem-linksers die kwaad zijn dat ik Seveke beledig en dat ik hun geloof beledig enzo.

Nu komt daar weer een hele maffe isambasher bij (Brullio), die steeds hier Marokkanen wil uitschelden. Ik heb daar geen zin an. Straks krijg ik nog het MDI op mijn dak. Bovendien wil ik een beschaafd weblog [wacht tot jullie uitgelachen zijn]

Dus ff alleen reageren met een typekey account, tot de bui weer overgewaaid is. Excuses voor mijn vaste reaguurders.

1 comment:

Kutmarokaan said...

cool