Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, June 01, 2010

Moeder van Anne: Morgen meer info via Ambassade

Liz_cornelissen Liz Cornelissen: We weten dat Anne over gebracht is naar een Israelische gevangenis. Zij zal niet vrijwillig mee werken aan een uitzetting. Er is nog geen contact met haar geweest, we hopen dat in de loop van de dag een medewerker van de ned. ambassade haar zal mogen bezoeken.

8 comments:

christinA eijkhout said...

Ik ben benieuwd welke deksels er nu weer gebruikt gaan worden om dit keer Anne de mond te snoeren.

Peter Siebelt said...

Ze lijkt wel op de moeder van FARC-Tanja.

Orleander said...

Hé Keesje, waarom zet je dit blote konten gezicht uit Marocco aan de Noordzee op je site? Allemaal lui als Van Agt, G.D., (haar naam kan ik niet volluit schrijven, want dan ga ik kotsen en ze heeft naar het schijnt, in het verleden nog de vogeltjes dans met Arrrrrafat gedanst). Waar halen al deze lieden toch de tijd vandaan, zouden het wellicht zakkenvullers zijn? Shame!

Tarak said...

Anne, de nieuwe Tanja Nijmeijer.

Vol overtuiging strijden voor de verkeerde idealen. Naief meisje toch.

Tarak said...

Ik vroeg me af of zo'n moeder nu inmiddels ook begrijpt dat haar dochter daar zat om waarschijnlijk toch een wapentransport te "legitimeren" bij een gebrek aan een beter woord.

christinA eijkhout said...

Ik zie dat ook jij in het gelukkige bezit bent van een aantal trouwe "whatever daddy does, daddy is right" volgers bent.
Anyways, met een beetje geduld zal het hele plaatje wel rond komen, er zijn teveel verschillende nationaliteiten en geen-Hamasvriendjes bij betrokken om dit stil te houden.

Peter Siebelt said...

@christinA eijkhout | 2 juni 2010 om 14:53
Volgens mij weet jij meer.

christinA eijkhout said...

Nou nee, gewoon rustig denkwerk, en zoveel mogelijk van verschillende kanten inlichtingen zoeken.Kortom, het gewone research werk.