Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, March 24, 2012

Anja over de beschavende werking van Hassnae Bouazza

Eindelijk een bewijs dat Anja alle blogs over haar haatzaaierij ook werkelijk leest. Op haar Facebook pagina geeft ze commentaar op een toneelstuk in de Balie en daar schrijft ze:

De beschavende werking van een moslimvriendin. Je moet er maar op komen. Volgens mij heeft Hassnae Bouazza juist een heel destructieve invloed op de islamcriticus Breedveld gehad. Niks beschavends aan.

1 comment:

vanhetgoor said...

Getverderrie! Dichtnaaien & Anja Meulenbelt dat roept bij mij totaal verkeerde associaties op. Onpasselijk wordt ik er van als ik mij in gedachten voorstel hoe haar inmiddels ex-echtgenoot met zijn besneden pudding-buks trachtte Anja . . . . ,


De bedenker van dit 'dichtnaaien' wordt bedankt, ik kan met moeite mijn ontbijt binnenhouden.